Blog 2017-06-23T15:02:20+00:00

Wszytskie artykuły od Insight:

0409/2017

Dzielenie się wiedzą popłaca

Budowanie wizerunku eksperta – to stwierdzenie spotkamy w wielu strategiach, pośród celów, jakie realizować mają zaplanowane działania. Kim jednak jest ekspert? Jak zbudować to przekonanie u odbiorców komunikacji? I dlaczego dzielenie się wiedzą w ogóle się opłaca?

2108/2017

Znana twarz na plakacie

Znana twarz w reklamie jest „fajna” – nie ma co się oszukiwać. Fajna jest z wielu powodów. Na przysłowiowe „dzień dobry” wzbudza większe zainteresowanie, otwiera drzwi do wielu redakcji, które do tej pory nie chciały na nas spojrzeć przychylnym okiem.

0308/2017

Czy każda firma powinna mieć profile w mediach społecznościowych?

W ciągu niespełna dwóch minut w samym tylko serwisie Facebook pojawi się ponad 3 mln like’ów, 200 tys. zdjęć oraz wysłanych zostanie ponad 7 mln wiadomości. Bezsprzecznie liczby te robią wrażenie i pokazują, że social media mają się dobrze. Należy jednak pamiętać, że jeśli chodzi o komunikację firmy w mediach społecznościowych fanpage na Facebooku to nie wszystko. A dodatkowo, nie każdy go potrzebuje.

1307/2017

Po co nam te newslettery?

Pierwsze o czym zapewne pomyślimy w kontekście celu wysłania newsletterów to promocja firmy, jej produktów i oferowanych rozwiązań. Zdobyliśmy ważną nagrodę, uzyskaliśmy certyfikat dla swoich produktów, nasze wyniki finansowe zwyżkują, a nową serię artykułów cechuje innowacyjność? Są to ważne informacje, które zapewne zainteresują również subskrybentów, jednak należy pamiętać o zachowaniu równowagi w ich przekazywaniu. 

2606/2017

Plan jest najważniejszy, czyli o strategii komunikacyjnej

Wyobraźmy sobie pole bitewne, na którym wiele wojsk staje ze sobą do walki. Poszczególne odziały co prawda mniej więcej wiedzą kim są ich przeciwnicy, ale tak naprawdę nigdy nie mieli okazji poznać ich bliżej, przez co nie znają także ich stylu walki. Nie przejmując się tym jednak wiele, ruszają do boju – wszyscy na raz, niczym pospolite poruszenie. Co z tego wyjdzie?